I. INFORMACJE OGÓLNE
- Właścicielem sklepu internetowego jest firma:
Aleksandra Grzebyk FUFU Handmade
z siedzibą w Katowicach:
Al. Bolesława Krzywoustego 2/7
40 – 870 Katowice
NIP: 6381749636
(w dalszej części regulaminu zwana: ‚”Sprzedawcą”).
- Stroną dokonującą zakupów w sklepie FUFU (zwaną dalej: „Klientem”) może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną lub osoba prawna.
- Każda osoba składająca zamówienie w sklepie FUFU jest zobowiązana zapoznać się z niniejszym Regulaminem a złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją treści Regulaminu przez Klienta.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do umieszczania w sklepie FUFU reklam i treści promujących zarówno towary z oferty sklepu, jak
i towary oraz usługi osób trzecich.
OFERTA
- Towary oferowane w sklepie FUFU są wytwarzane ręcznie, dlatego poszczególne egzemplarze mogą nieznacznie różnić się od siebie.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań żeby zdjęcia i opisy towarów prezentowanych w ofercie sklepu FUFU jak najdokładniej przedstawiały wygląd i stan rzeczywisty towaru. Jednak detale takie jak napy, sznurki itd. mogą się różnić od przedstawionych na zdjęciu ze względu na np. zmianę dostawcy danego elementu.
- Sprzedawca na bieżąco pracuje i udoskonala swoją ofertę dlatego zastrzega sobie prawo do wprowadzania kosmetycznych zmian kroju oferowanych ubranek bez konieczności informowania o tym Klienta.
- Oferowane towary są nowe – niezależnie od tego czy stanowią element gotowej kolekcji czy są szyte na indywidualne zamówienie Klienta.
- Ceny towarów są ustalane indywidualnie z Klientem. Cena zależy od rodzaju produktu, rozmiaru, wykorzystanego materiału i dodatkowej personalizacji produktu.
- Do ceny towaru doliczane są koszty wysyłki towaru do Klienta. Wysokość kosztów wysyłki zależy od sposobu dostawy wybranego przez Klienta (dostępne opcje wysyłki opisane są w sekcji „V.Wysyłka”).
III. ZAMÓWIENIA
- Warunkiem dokonania zakupu w Sklepie FUFU jest prawidłowe złożenie zamówienia przez Klienta tj. wypełnienie wszystkich wymaganych pól formularza zamówienia i wysłanie go za pośrednictwem systemu rejestracji i z użyciem narzędzi dostępnych na stronach internetowych Sklepu FUFU.
- Klient składając zamówienie podaje wszystkie dane niezbędne do realizacji zamówienia:
- imię, nazwisko, adres wysyłki, adres e-mail, numer telefonu,
a w przypadku przedsiębiorców:
- pełną nazwę firmy, adres siedziby (do faktury), adres wysyłki, numer NIP oraz dane kontaktowe: firmowy adres e-mail, numer telefonu oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie.
- Procedura składania zamówienia przez Klienta:
- Klient wybiera towar, który zamierza kupić wchodząc na stronę konkretnego produktu, wybiera cechy i ilość sztuk jaką zamierza kupić. Kliknięcie polecenia „DODAJ DO KOSZYKA” widocznego przy towarze na stronie internetowej Sklepu FUFU powoduje umieszczenie produktu w koszyku. Klient może dodawać w ten sposób kolejne produkty.
- po skompletowaniu całości zamówienia Klient klika ikonę „KOSZYKA”, która przenosi go to koszyka
- w koszyku widoczne jest podsumowanie wszystkich wybranych produktów. Klient jest informowany o:
- cenie i łącznym koszcie wybranych przez Niego produktów,
- dostępnych opcjach dostawy i kosztach dostawy,
- wszelkich dodatkowych kosztach związanych z realizacją zamówienia
- wybierając pole „PRZEJDŹ DO KASY” Klient przechodzi do etapu płatności. Klient podaje pełne dane oraz wybiera formę płatności za zamawiane towary.
- Następnie Klient wybiera polecenie „KUPUJĘ i PŁACĘ”,
- Klient, który wybrał opcję szybkiego przelewu lub PayPal widzi na ekranie potwierdzenie dokonania płatności. Natomiast Klientowi, który wybrał jako opcję płatności przelew standardowy wyświetli się potwierdzenie wysłania zamówienia do sklepu i dane do przelewu bankowego.
- Sklep FUFU rozpoczyna realizację zamówienia po otrzymaniu wpłaty pełnej kwoty należnej na rachunek bankowy Sprzedawcy. Czas realizacji liczony jest od momentu otrzymania wpłaty. Na kwotę należną składają się: cena zamówionych towarów i opłata za dostawę, jeśli taka jest należna Sprzedawcy. Od czasu złożenia zamówienia na jego opłacenie jest 7 dni, po tym czasie (w przypadku braku wpłaty) zostaje ono anulowane.
- Zamówienia na towary będą realizowane według kolejności ich złożenia. Za moment złożenia zamówienia uznawany jest dzień wpływu pełnej kwoty należnej na rachunek bankowy Sprzedawcy.
- Czas realizacji zamówienia:
- W przypadku zamówienia wyrobu gotowego towar będzie wysłany do Klienta w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
- Natomiast jeśli na liście zamówionych towarów znajduje się produkt szyty na zamówienie – czas realizacji to 10 do 14 dni roboczych.
*w każdym przypadku czas realizacji liczy się od momentu uzyskania wpłaty. - Czas realizacji w przypadku rzeczy dostępnych na zamówienie to czas jaki FUFU ma na uszycie zamówionych produktów, do tego należy doliczyć czas wysyłki.
- Dni robocze oznaczają dni od poniedziałku do piątku nie wliczając dni świątecznych:
- 1 stycznia – Nowy Rok,
- 6 stycznia – Trzech Króli,
- 10,12,13 kwietnia – Wielkanoc,
- 1 maja – Święto Pracy,
- 3 maja – Święto Konstytucji 3 Maja,
- 11 czerwca – Boże Ciało,
- 15 sierpnia – Święto Wojska Polskiego, Wniebowzięcie NMP,
- 1 listopada – Wszystkich Świętych,
- 11 listopada – Święto Niepodległości,
- 25-26 grudnia – Boże Narodzenie.
- W wyjątkowych sytuacjach, w przypadku braku danego towaru i/lub braku możliwości terminowej realizacji zamówienia wynikającego np. z braku dostępności materiału, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o zaistniałej sytuacji i poproszony o podjęcie decyzji, co do dalszej realizacji zamówienia.
- W przypadku, o którym mowa w punkcie 7, Klient może:
- anulować całe zamówienie i w związku z tym otrzymać zwrot całej wpłaconej kwoty lub
- wyrazić zgodę na częściową realizację zamówienia i otrzymać zwrot środków w kwocie równej należności za anulowaną część zamówienia lub
- wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji zamówienia.
- W przypadku dużych zamówień czas realizacji może ulec zmianie, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany i będzie mógł podjąć decyzje zgodnie z pkt.8 niniejszego Regulaminu.
- Po złożeniu zamówienia, Sklep FUFU wysyła, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.
IV. PŁATNOŚCI
- W Sklepie FUFU dostępne są następujące formy płatności:
-
- Szybki przelew – płatność za pośrednictwem systemu. Podmiotem świadczącym obsługę płatności szybkim przelewem jest Krajowy Integrator Płatności SA
- Płatność za pośrednictwem systemu PayPal.
- Standardowy przelew bankowy na konto:Aleksandra Grzebyk FUFU HandmadeAl. Bolesława Krzywoustego 2/740 – 870 KatowiceNumer konta bankowego:
21 1050 1214 1000 0092 3228 0280 ING Bank Śląski
IBAN: PL 21 1050 1214 1000 0092 3228 0280
Kod BIC SWIFT: INGBPLPW
-
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków Sprzedający dokona zwrotu środków na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
V. WYSYŁKA
- Zamówione towary są dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres wysyłki wskazany w formularzu zamówienia.
- Koszty dostawy dotyczą wysyłki na terenie Polski.
- Odbiór osobisty przesyłki przez Klienta jest możliwy w Katowicach w lokalu przy ul. Piastów 3
- Sprzedawca dołącza rachunek do wysyłanego zamówienia.
- W przypadku zwrotu przesyłki do Sprzedającego z powodu nieobecności adresata, błędu w podanym przez Klienta adresie wysyłki lub nieodebrania przesyłki z poczty w wyznaczonym terminie Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zaistniałą sytuację. Klient ponosi koszty związane z ponowną wysyłką towaru.
VI. REKLAMACJE TOWARU
- Zgłoszenie reklamacji:
W przypadku otrzymania niewłaściwego/wadliwego towaru albo niekompletnego zamówienia prosimy o przesłanie zgłoszenia reklamacji na adres mailowy: fufu.ubranka@gmail.com
W wiadomości e-mail prosimy o zawarcie następujących informacji:
- numer zamówienia
- nazwa i ilość towaru, którego dotyczy reklamacja
- dokładny opis powodu reklamacji + zdjęcia ewentualnych wad lub niewłaściwego produktu
- opcjonalnie: preferowane rozwiązanie problemu
VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 10 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy – formularz odstąpienia można pobrać TUTAJ. Należy go wypełnić i wysłać drogą elektroniczną na adres e-mail: ubranka@gmail.com
- Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszonym tj. powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu i nie może nosić żadnych śladów eksploatacji.
- Koszty przesyłki ponosi Klient.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep FUFU sprawdzi stan przekazanego produktu.
- Jeśli zwrócony towar spełnia wymagania opisane w pkt. 2 i 3 (powyżej) w terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi:
- zapłaconą kwotę – w przypadku ubranka dostępnego na stanie,
- Zapłaconą kwotę pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia – w przypadku produktów szytych na indywidualne zamówienie.
- Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
- W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych powyżej w pkt. 2 i 3 oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.
Życzymy udanych zakupów!